networkrankpro networkrankpro .

networkrankpro

جزئيات Far Cry 5

كمپاني يوبيسافت (Ubisoft) به تازگي اعلام كرد در بازي Far Cry 5، بازيكنان با فضايي غيرقابل پيش‌بيني، پر از هرج و مرج و سراسر خشونت مواجه خواهند شد. اين تجربه براي كاربران پلي‌استيشن 4 پرو، پلي‌استيشن 4، خانواده ايكس باكس وان از جمله پروژه اسكورپيو و كاربران ويندوز رخ خواهد داد. در اين بازي كه براي اولين بار در ايالت مونتاناي آمريكا رخ مي‌دهد، كاربران آزادي كامل براي حركت و حضور در تمامي نقاط اين سرزمين كاملا بي سر و صدا اما شديدا مخوف را خواهند داشت. كاربران براي جنگيدن و تلاش براي نجات جان خود از اين مخمصه مي‌توانند به صورت تك نفره يا دونفره بازي كنند. اين بازي كه توسط شركت پوبيسافت مونترئال طراحي و توليد شده، 27 فوريه 2018 به بازار خواهد آمد.

 

بازيكنان كه در نقش جانشين فرمانده و در منطقه خيالي Hope County ايالت مونتانا امريكا ايفاي نقش مي‌كنند، در ابتداي حضورشان متوجه پايه‌گذاري يك كودتاي خاموش توسط افراد بومي عضو يك فرقه‌ي مذهبي خواهند شد كه در ادامه موجب گسترش خشونت و كشت و كشتار در سراسر كشور خواهد شد. بازيكنان كه با نيروهاي قدرمند و متعددي در طول بازي مواجه مي‌شوند، بايستي نقشه‌هاي با دقت طراحي شده اين فرقه‌ را به هوشمندي خنثي كرده و با تشويق افراد منطقه به ايستادگي و مقاومت در مقابل اين فرقه، آزادي را به Hope County برگردانند.

در اين بازي كه هيچ راهي براي ارتباط با دنياي بيروني وجود ندارد و همه‌چيز تحت محاصره است، بازيكنان بايد با پيوستن به ديگر افرد حاضر در منطقه Hope County يك نيروي مقاومتي تشكيل دهند. در مبارزه در مقابل اين فرقه، بازيكنان با صحنات جنگي بي‌نظيري مواجه خواهند شد و در طول بازي افراد با تجربيات هيجان انگيز مختلفي روبرو خواهند شد. بازيكنان در طول سفرهاي خود مي‌توانند از هواپيماها براي مبارزه با نيروهاي اين فرقه در نبردهاي هوايي استفاده كنند. همچنين هنگام تعقيب اعضاي فرقه يا حين جمع‌آوري آذوقه از زمين‌هاي كشاورزي، جنگل‌ها، كوه‌ها و حتي رودخانه‌ها، بازيكنان مي‌توانند از ماشين‌هاي غول پيكر آمريكايي، موتورهاي چهارچرخ بزرگ و قايق‌ها نيز استفاده كنند. اين خودروها براي فرار از مخمصه و يا در امان ماندن از حملات حيوانات وحشي نيز كاربرد زيادي خواهد داشت.

براي شكست اين فرقه، بازيكنان بايستي از تمامي سلاح‌هاي موجود از جمله تفنگ‌هاي سبك و نارنجك و سلاح‌هاي سرد از جمله چوب بيسبال و حتي چكش نيز استفاده كنند. علاوه بر اين، بازيكنان مي‌توانند آدم‌كش‌هاي حرفه‌اي مختلف را استخدام و حتي از حيوانات آموزش ديده از جمل خرس‌ها و گربه‌هاي وحشي براي انجام حملات خود استفاده كنند. نحوه بازي يا طرز مواجه با موقعيت‌هاي مختلف در اين بازي كاملا به سليقه بازيكنان وابسته خواهد بود و براي هر شخص ممكن است اتفاقات متفاوتي بيافتد.

ضمنا دارندگان پلي‌استيشن 4 پس از خريد اين بازي، برچسب‌هاي مخصوص كنسول را رايگان براي اين بازي دريافت خواهند كرد كه البته براي دريافت آن، داشتن اكانت مجاني يوبيسافت الزامي خواهد بود. دارندگان ايكس باكس و رايانه شخصي نيز با ورود به باشگاه يوبيسافت مي‌توانند اين skin pack را دريافت كنند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۲۶:۰۵ توسط:networkrankpro موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :