networkrankpro networkrankpro .

networkrankpro

اولين تيزر Far Cry 5 را تماشا كنيد

اولين تيزر تبليغاتي بازي Far Cry 5 امروز توسط كمپاني يوبيسافت منتشر شد. در اين قطعه‌ي ويديويي منظره‌اي بسيار زيبا از يكي از روستاهاي ايالات متحده را مشاهده مي‌كنيم. اين كليپ 42 ثانيه‌اي، منظره‌اي كلي اما سريع از اين بازي را به بينندگان نشان مي‌دهد، البته به نظر مي‌رسد اين كليپ‌ از صحنه‌هاي واقعي در حين بازي ساخته شده است. داستان Far Cry 5 در ايالات مونتانا كه چهارمين ايالت بزرگ آمريكا محسوب مي‌شود رخ خواهد داد.

در ابتدا، يك دره پر از درخت را مي‌بينيم كه صداي فرياد يك انسان، سكوت آن را مي‌شكند و باعث پرواز دسته‌اي از پرندگان مي‌شود. سپس جسد شناور مردي را در رودخانه مشاهده مي‌كنيم كه در ادامه آن نيز شخصي كه در حال فرار به سمت چمن‌ها است، با اصابت گلوله نقش بر زمين مي‌شود. اين تيزر با يك نماي زوم بسته از كليسا به پايان مي‌رسد.

ظاهرا كليسايي كه قبلا در خبرها به آن اشاره شده بود، هماني است كه در اين تيزر مشاهده مي‌كنيم. قبلا اعلام شده بود كه تيم توليد اين بازي از يك كليسا در ايالت مونتانا بازديد كرده‌ و قرار است در تيزر خود فيلم‌هايي كه از اين كليسا گرفته شده را استفاده كنند. اين تيم از يك پهپاد كه به‌طور مكرر به دور برج ناقوس كليسا دور مي‌زد، براي فيلمبرداري از مردي كه در حال مبارزه با شخصي ديگر بود استفاده كردند. در اين صحنه همچنين يك قطار را مي‌بينيم كه از فاصله نيم مايلي در حال نزديك شدن به آنها است.

 

كمپاني يوبيسافت ابتداي همين ماه و تنها با نمايش يك لوگو در توييتر، اين بازي محبوب را معرفي كرده بود. قرار است از اين بازي تا قبل از ماه آوريل رونمايي شود و تيزر كامل آن نيز روز جمعه 26 مي منتشر خواهد شد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۳۵:۵۵ توسط:networkrankpro موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :